Rehabilitacja uroginekologiczna Warszawa – dlaczego warto o tym mówić?

Rozmowa na temat wszelkich nieprawidłowości w funkcjonowaniu narządów rozrodczych często wzbudza poczucie niepewności i zawstydzenia. Tymczasem temat ten dotyczy podstawowych kwestii związanych z funkcjonowaniem naszego organizmu. Walka o zdrowie całkowicie wyklucza tematy tabu.

Problem nietrzymania moczu lub silnego bólu podczas stosunku to bardzo częste przypadłości, które dotykają wielu kobiet. Najgorsze co można w tej kwestii zrobić to zlekceważyć pierwsze objawy. Każda kobieta zasługuje na to, żeby żyć pełnią życia, bez ograniczeń, które mogą odbierać jej poczucie własnej wartości. Rehabilitacja Warszawa to hasło, które coraz częściej wpisujemy w wyszukiwarki internetowe. Wzrasta zatem świadomość tego, jak ważne jest wspomaganie mięśni dna macicy poprzez wdrożenie odpowiednich działań.

Rehabilitacja uroginekologiczna – Warszawa wspiera kobiety

Nietrzymanie moczu lub ból podczas stosunku nie są jedynymi przyczynami, dla których kobiety powinny wykonywać ćwiczenia wzmacniające mięśnie dna macicy. Ćwiczenia te mogą być bardzo pomocne dla kobiet w ciąży lub tych, które niedawno urodziły. Dzięki sprawnym mięśniom poród może okazać się łatwiejszy, co ma ogromne znaczenie również dla psychiki każdej świeżo upieczonej mamy. Istnieje również liczne grono kobiet, które odczuwają dyskomfort z powodu zbyt wąskiej lub szerokiej pochwy. Problemy te często prowadzą do braku satysfakcji seksualnej nie tylko kobiety, ale także jej partnera.

Rehasport- dowiedz się, jak możemy Ci pomóc

Rozpoczęcie każdej rehabilitacji musi opierać się na odpowiednio postawionej diagnozie. Nasi fizjoterapeuci przeprowadzają wywiad i badanie, na podstawie których układają plan dalszego działania. Opracowujemy dla Pań, zestaw ćwiczeń, a także wspomagamy się elektrostymulacją, technikami osteopatycznymi oraz EMG biofeedbackiem, który pomaga zrozumieć pacjentowi, że ma on kontrolę nad aktywnością swoich mięśni. W Rehasport bardzo ważne jest dla nas  dobro wszystkich kobiet. Grono naszych specjalistów pomoże uporać się z kłopotliwymi dolegliwościami tak, abyś każdego dnia mogła cieszyć się z tego, że jesteś kobietą.